Just like that

Vakna vid tolv imorse igen. Fattar inte hur jag lyckas. Kan inte sova på nätterna så jag sover bort hela dagarna istället, känns väl sådär. Joggade en runda när jag vaknade, och sen satte jag mig o plugga några timmar, och sen var klockan halv fyra. Just like that.

Kollade på den här hyllningsspelningen till Mikael Wiehe igår kväll. Den va bra tycket jag, kanske lite väl mycket snack för min del, men annars jäkligt bra. Ekdahl va himla bra och Thåström var också jättebra tyckte jag. Annars var gårdagen en sån där sjukt lökig dag. Fick äntligen på mej kläder när vi skulle käka vid sex på kvällen, annars lalla jag mest runt i nattlinnet hela dagen. Men man får vara lökig på nyårsdagen, det är nästan som en regel..Haha
Nej nu ska jag kanske fortsätta plugga lite...kanske

So long

Kommentarer
Postat av: Anonym

ursäkta mig..men har du pluggat redan?? herrefud. nu får jag panik

2007-01-02 @ 16:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback