Invigning av nya träningstoppen

Jepp, idag har jag invigt den, på årets första gympass på Iksu! Så nu har man gjort det med! Körde ett pumppass, o var helt slut o mör i kroppen efter det. Svårt att veta vilka vikter man ska ha när man haft uppehåll ett tag tycker jag. Men jag tycker jag lyckades pricka in ganska bra hur mycket vikt jag skulle ha. Nu är det bara att sätta igång o jobba upp kondition o styrka igen efter allt slapp o julmat;)

Har även tagit tag i denna skoluppgift som det känns som jag tjatat om hela julen, vilket jag i ofs har..Men nu är den i princip klar, bara ritning kvar, får se om jag orkar ta tag i den idag...kanske.
Insåg även att vi ju har lektioner imorgon o att vår grupp ska redovisa en grej, som vi inte är alls har förberett..hade helt förträngt att det var redan imorron, så det kanske vore en idè att läsa igenom det innan det är läggdags med..

Ciao!

Dagens låt: Får nog bli "Made of glass" med Trapt, så skön låt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback