Impulsgrej

Japp, drog ner till stan med brudaran idag efter lunch. Lite av en impulsgrej så, men vi vill ju fira att pengarna kommit, det måste man ju få!
Som jag nämnde var jag sugen på lite uppfräschning av håret, o så blev det. Klippning o lite highlights i utväxten, samt några produkter o sen va man 1500 kronor fattigare. Ja så kan det gå:) men nu behöver jag inte göra det på ett tag i alla fall, o det känns förjäkla mycket friskare o finare nu!
138856-220138856-219
Ursa, är inte förtjust i såns där närbilder på mej själv dagar som denna (nämnde jag att jag sov typ två timmar i natt...). Man ser ändå inte särskilt mycket på bilden, men men så är det här i livet!
I alla fall så var Sandra, Linda o Helèn gulliga nog att vänta på mej fast det tog evigheter;) Tack för det bruds!
Nej nu ska jag tänka över om det ska bli nån träning idag eller om jag ska koncentrera mej på att plugga lite istället!

Later people!!

Dagens melodi: Money money money...hahaha

Kommentarer
Postat av: Modesty Mia

Vad fin du är i håret!

Postat av: kim

hår silikonet är jätte bra :)

2007-02-01 @ 08:39:43
URL: http://kimj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback