Im a sucker for sale...

new stuff!
Jepp, jag o Helèn va ju till Strömpilen idag en sväng. Skulle ju bara shoppa mat o en inflyttningspresent..men som den sucker for sale som jag är så va jag ju tvungen o inhandla lite sköna sovlinnen på rean (o en B-H att adda till min tidigare inte så lilla samling..) hahaha..Japp, så slutar det alltid när man inte har några pengar o inte ska köpa nåt..

Jag kan tipsa er alla om att inte dra ut o cykla några längre sträckor i det här väglaget (snöigt o halvplogat med rena isen under...Eller vad säger du Helèn (ja, Helèn lyckades dra en liten vurpa i en backe, men det gick bra, haha, sen hoppa kedjan med, inte vår dag idag;). Hade dessutom en massa mat i korgen o i ryggsäcken..som sagt, inget att rekommendera!

So long people

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Om du vill läsa fler roliga historier gå in på: www.grr.se/skratt

Postat av: helen

ja det va attans roligt att trilla kan jag lova dig! men jag bjuder på den!

2007-01-19 @ 15:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback