Historien om paketet del 2

Drog än en gång med mig Helèn ner till posten o skulle hämta ut det här paketet en gång för alla. Kommer efter lång köing fram till kassan o får beskedet att de fortfarande inte vet vart det är o att det inte kommit fram. Okej kul. Så tjejen i kassan ringde postservice o frågade om de visste, men det gjorde de ju inte, o efter ett långt samtal sa hon till mej: "Ja men den som har skickat paketet får göra en reklamation o så får posten betala tillbaka pengarna för paketet till dej."
Okej vänta nu, det är bara de flesta av mina julklappar i det paketet. Hur värderar man det i pengar då?
Åhh, blir så less.

Kul på pumpen var det i alla fall o jag ökade ett kilo på rygen, härligt. Tror det är dags för triceps nästa gång!
Men i eftermiddag blir det en sväng på EEP (efter plugg pub) på villan! Så nu måste ja skynda mej in i duschen så jag är redo när vi ska gå vid fyra!

So long folks!

Dagens Big No-No: Att tänka på att jag pluggat för lite, inte fått några pengar från Csn oatt ett paket med nästan alla mina julklappar verkar vara försvunnet. Happy thoughts, Happy thoughts Tess.

Kommentarer
Postat av: Liv

Samma no no's tankar här oxå.. :-P Fast jag har inget paket på vift som tur är. Hoppas det ordnar upp sig.

Postat av: Siz

Hur har ni det med förkortningar i Umeå...???
EEP är det lika med Efter Plugget Pub...??? Hahaha!!

2007-01-26 @ 16:36:45
Postat av: Tess

ojdå, hahah, jag skrev visst knas, haha

2007-01-26 @ 17:49:42
URL: http://teresealex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback