Godmorgon världen.

Faan ta dej Helèn ;) Komma här o väck mej på det här sättet klockan tolv på morron...Eller jaa..okej, jag är så jäkla dålig. Man kan inte sova till tolv när man ska upp o plugga. Ja har nåt i mitt huvud som säger att jag är ledig bara för att jag inte har några lektioner. Sen attvi håller på med fysiologin o att jag måste lära mej ett antal kapitel till på måndag...ja det förträngs rätt väl kan jag säga!

Kul var det igår i alla fall, men idag är jag lite lätt seeeeg. Ska på Combat lite senare o då vaknar jag säkert till, hoppas jag i alla fall. Men nu ska jag nog ta mig in i duschen o sen göra iordning lite frukost!
Later folks

Gårdagens givna: Oj, vad alla tittar på oss?! (Kan det ha varit för att alla de hade pyjamas "sovtema" o vi jeans boots o svarta toppar på oss, jag vet inte?)Mouhahaha

Kommentarer
Postat av: Helén

sorry tess! men jag ville handla haha.
ja usch vad lite lätt pinsamt det va igår då. haha
men det bjuder vi på!

2007-01-25 @ 12:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback