God morron!

Gäsp..Vakna för inte länge sen. Tog tydligen sovmorron, haha. Hade ställt klockan på nio men så snoza jag någa gånger o sen stängde jag av klockan o somna om..Ja så går det när man sitter uppe hela natten o kollar på Queer as folk..
Sandra va just här. Kom precis efter jag hade vaknat o jag tänkte "hoppas ingen kommer hit idag, för min lägenhet är verkligen pinsamt risig just nu"..haha, ja så kan det bli. Kunde ju inte låta henne stå ute i kylan heller så det var bara o släppa in henne! Tur att jag vet att hon inte bryr sej!

Nej nu ska ja fixa lite Brekkie!
Later

Dagens tröttsamma: Måste gå till Iksu o köpa nytt kort idag, kan inte boka pass förrän jag gjort det.

Kommentarer
Postat av: helen

blingbling-tessan

2007-01-15 @ 12:37:18
Postat av: Tess

Hahaha, jaa lätt, eller fjortistessan!Mohahaha

Postat av: helen

haha ja många smeknamn på dig nu hörru haha

2007-01-15 @ 12:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback