Glädjekick!

Har varit o tränat spinning (TC55). Det var ett hur bra pass som helst, verkligen jttekul. Jag hade nån slags överskottsenergi idag tror jag, så jag gav verkligen allt o svettades som bara den! Trots för lite sömn o stort intagande av alkohol o en o annan festcigg igår verkade dagsformen vara på topp!

Nu ska ja hoppa in i duschen o sen fixa till mej innan ja, Helèn o Jen ska ner till ÅC. Sen blir det utgång...

So long folks!

Dagens humör: Sjukt bra! Jag är så glaaaad! (Fråga mej inte varför, för det vet jag inte! hahaha)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jajjemen, ut o snurras ska det

2007-01-13 @ 18:27:02
Postat av: Anonym

Terese= dr Jekyl and Mr Hyde

2007-01-13 @ 18:53:42
Postat av: Debbie

Va bra att du e glad! :D det e jag också!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback