Ge mej lite fokus någon?

Idag har jag varit väldigt busy...Tyvärr kanske inte med riktigt rätt saker, jag vet inte..haha
Var i alla fall på Hjälpmedelscentralen med Linda förut och frågat lite och kollat på lite rullstolar och tillhörande dynor som jag kan ha hjälp av när jag skriver om mitt patientfall i examensarbetet.
Sen gick jag hem o skrev lite, men det stod rätt still. Ni vet hur det blir ibland, man fastnar och kommer liksom inte vidare.. Så vid tre gick jag till Helèn för att utbyta lite tips o idèer med henne o de andra..Kom väl inte fram till så mycket egentligen, men ändå..
Gick på Combat och Core vid fyra, till halv sex o sen sola jag lite innan jag gick hem, o nu sitter jag här o skriver för fullt...Eller ja jag försöker! Men mina tankar är på annat håll konstigt nog, s fruktansvärt ofokuserad.
Nu måste jag verkligen fortsätta har e hel natt med plugg framför mej, haha..Sundsvall by night
Förfest hos Lindus på lördag! Yey!

So long

Dagens fråga: Jag vill ha spänning i vardan, men vad gör jag åt saken? Haha

Kommentarer
Postat av: jen

Säger desamma! ge mej spänning!

2007-01-12 @ 00:02:42
Postat av: linda

klipp lugg! jag funderar på detta, men kanske inte spänning nog haha

2007-01-12 @ 00:19:26
Postat av: Tess

Haha, Linda, kallar du det spänning? Du är för rolig du! Men om det är spänning för dej så tycker jag du ska göra det, blir säkert fint!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback