Ett upplyst nattåg..

Är så sjukt trött verkligen. Men jag kan inte sova mer, för då kan jag inte sova i natt utan vänder bara på dygnet..Det funkar ju inte, nu när jag just hållt på o försökt vända tillbaka det lite efter jul. Tågen var fuuullt med folk o jag satt innrst i en tresits med bord, så toalett var liksom inte att tänka på..på tolv timmar alltså..Så inte att dricka något heller! Sen vägrade de att släcka lysena så det var helt upplyst fram till ja vad var det, två-halv tre, ja det var ju mysigt. Jättelätt att sova. Haha, nej urs vad jag bitchar om det, men jag är bara så jäkla trött nu!!
Men nu ska ja snart iväg med Jenny o Linda o handla lite, har inte ätit nån frukost är, ylen är ju bra tom..

Later folks

Dagens tips: Överväg en liggvagn på nattåget, för det kan lätt vara värt lite extra pengar att få lite välförtjänt mörker samt att få sova i liggande ställning..jag lovar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback