Duktiga jag

Jaha, då var det klart då...Ritningarna! Är så nöjd, tog äntligen tag i mig själv o skissade ihop något. Har suttit helt fokuserad i över en timme, inte helt vanligt för att vara jag..haha Nu är det bara lite småjusteringar i texten kvar så är det klart att skrivas ut sen. Får väl ta mej till skolan imorron o läga det i lärarnas fack.
Nu har vi självstudier resten av veckan, skönt, men stressigt, men det löser sej.

TCn var bra idag o jag var helt slut efter passet! Skönt att cykla av sig lite aggressioner från den här jobbiga dan kan jag lova!
Later

Fråga: Whats up with this weather? Blev blöt hela jag efter den lilla cyklingen från iksu och hem..Snälla inget mer regn nu!

Kommentarer
Postat av: helen

värst vad du är duktig då! blä på dig

2007-01-09 @ 22:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback