Det trodde ni inte va?

Gissa vem som just kom hem från gymmet efter att ha sprungit 8 km på löpbandet o vart på ett corepass då!? Japp, det var jag det ja. Uppe med tuppen nio imorse, en lördag, det är inte varje dag det händer! Hade nästan glömt hur skönt det kan vara att träna lite på morron innan frukost (jag vet det är inte nyttigt för man bryter ner muskler när man tränar högintensivt utan mat i magen bla bla bla, men det skiter jag i). Så nu ska jag sätta mej o njut av min vnliga låååånga sköna lördagsfrukost! Sen ska jag ner med Linda o Helèn till stan vid tolv!

So long folks!

Kommentarer
Postat av: linda

oj, hade också velat träna på morgon, rensa tankarna lite. vi hörs sen

2007-01-27 @ 11:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback