Det löser sej.

Det är så fruktansvärt bra att jag verkligen gör det jag ska..som att plugga.
Jaja, satt i alla fall o kolla lite på La redoutes hemsida, o önskade att jag hade lite cash..Hitta ett par jäkligt sjyssta pumps, som inte är min stil o som jag nog ändå inte skulle kunna gå i för det är så hög klack, men jäkligt snygga är dem! O hitta även en klänning som såg så skön ut. Ge mej lite pengar, o gör mej till en bättre människa som åtminstone kan ta tag i saker o ting o skicka in studieförsäkran i tid...Måste ju betala hyran med..Oooops..jaja, det löser sej.
I like..Dagens skönaste?
Jaha, nu ska ja dricka upp mitt te o göra nåt vettigt med resten av eftermiddagen innan jag ska iväg på spinning o Core klockan fem!
Later Folks!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Jättesnygga skor:)!

Postat av: Helen

ge mig klänningen!

2007-01-23 @ 20:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback