Dagens inköp

Im a naughty girl.
Jag skulle ju inte köpa nåt mer än lite booze o en deo..Men kommer jag hem med någon deo? Nej för det gjorde jag inte. Istället har jag en svart tubtopp o en grå polo med mej hem (Två för 100 på Vero Moda! O jag har faktiskt velat ha en bekväm polo ett tag nu!). Jaa, så kan det gå. Dessutom ett halsband från H&M. Skulle behöva ekonomirådgivning tror jag. Men som Linda säger: "Du får ju pengar snart" O som jag säger: "Hoppas vi".
138856-179138856-178
Obs, lägg märke till de fulaste poserna ever, men det bjuder jag på hahaha (Desutom är den svart lite stor o "korvar sej" på ryggen, men jag bjuder på det med!!)
Var inne o titta till Helèn stackarn förut med. Hon är inte frisk alltså. Uscha! Hoppas att hon kryar på sej!! Om Helèn läser det här kan hon få skratta lite i alla fall, åt mina löjliga poser mouhahahaha!
Nu ska jag lägga mej o kolla klart på nyaste L-word, o bara löka i soffan ett tag inann jag ska käka lite middag o sen göra mej fin för kvällen, hahaha!

So long folks.

Kommentarer
Postat av: Eurica

jag är precis likadan. sen brukar jag också köpa en glass för busspengarna, haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback