Ålderskomplex vid 22?

Hahaha, det är sjukt ju, men jag, Helèn o Sandra kom in på ämnet ålder idag när vi gick hem från gymmet. Ja hatar verkligen att bli äldre, hahaha, hur ska det bli när ja kommer in i min 30-års kris, om det känns såhär nu? Hahaha, eller så är det den som kommit 7 år för tidigt.
Man måste inte alls ha sambo o unge när man är 23, så det så, det vill jag bara poängtera!
22?

Jaja, ingen risk att jag ser så gammal ut om jag känner mig i alla fal. Åker ju för faan fortfarande på barnbiljett på bussen ibland, Mohahahaha. Men den bjuder jag på!

Later!

Kommentarer
Postat av: Helen

glöm inte att du får visa leg. på bion också haha.
men nej du behöver inte ha barn än...men tänk mom 7 år är du 30!!! mouahha

2007-01-23 @ 21:58:49
Postat av: Tess

Two words for you Helèn: Fuck Off.

Postat av: Petra

Haha...22 jäkla år..jadu tessan, har du börjat pensionssprar än mån tro, dags för den annars kanske. *stress stress* Mohahahaa

2007-01-23 @ 22:20:06
URL: http://fantasybamse.blogg.se
Postat av: SKiNHEaD BArBiEdOLL

Jag är 19 - men 20-årskrisen är på intågande!

2007-01-25 @ 07:53:36
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback