2007

138856-64138856-62
Ja så va det år 2007, härligt. Kommer nog bli ett lika bra år det som 2006 var, visst?
Var i stan på arena o käkade trerätters igår, med Helena o lite folk från hennes klass o så där. Tror vi var 14 stycken. Trevligt var det ju. Sen öppna nattklubben o då var det helt plötsligt bara 18åringar där o jag kände mig enormt gammal, haha..
gott nytt årskål
Snygg bild på mej i klänningen vid granen, jag vet. Kassaste bildkvalitèn ever..haha
Gott nytt år people....
So long

Dagens insikt: Nyår är helt enkelt inte min grej...Jag är bara ingen nyårsmänniska.

Kommentarer
Postat av: bettyblogger

haha tack för hjälpen med stavningen! :D

2007-01-01 @ 21:43:10
Postat av: Debbie

Tror inte jag är nån nyårsmänniska heller faktiskt.. men det finns så mycket annat för oss andra å fira ;) kram på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback