Vit som ett lakan!

Va på Spinning o core idag, som vanligt på tisdagar o det va kul! Alltid roligt när man känner att man förbättrats en aning, att man blivit lite uthålligare o klarar lite mer med benen, ja det är kul.

ASnnars har det arit en fördjäkla dryg dag, men fort har den gått på nåt vänster. Har för övrigt hunnit se tre queer as folk avsnitt, inte illa va? haha, men jag har allt pluggat lite med. Va över till Sandy en sväng så hon jag o Linda förhörde varann lite, gick väl sådär, men ändå!

Fick syn på mej själv i en spegel idag, fy faan vilken blev varelse det var som mötte mej i spegeln, det va faan ingen lek när jag insåg att det var min egen spegelbild jag såg, den där likbleka varelsen. Snacka om att vara i stort behov av en tan!
138856-353
Vad tror ni?  Om man skulle dra en sån här spraytan kanske, lite stjärnor är ju aldrig fel, mouhahahaha

Adios

Morrondagens horoskop: Kärlek
Kärlek och romantik tycks idag vara på topp. Du trivs som bäst när livet kan levas häftigt och passionerat.
(Yeah right...haha)

Kommentarer
Postat av: Crazypill

Blir defenitivt spraytan till på fre. Dock utan stars.. =)

Postat av: Karin

thanks:)
cool bild haha

2007-02-20 @ 21:38:06
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Anonym

tränar du på friskis eller sats? jag tränar friskis för att sats är så dyrt men det verkar vara finare på sats..

2007-02-20 @ 21:42:38
URL: http://moser.blogg.se
Postat av: Helén

Jag tror du skulle passa i hjärtan mer än stjärnor faktiskt. haha

2007-02-20 @ 22:05:26
Postat av: Tess

Haha, ja hjärtan det kanske skulle vara nåt haha

2007-02-20 @ 22:29:45
URL: http://teresealex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback