Vi lever bara en gång o den gången är nu.

Har vart ute o gått en liten sväng med Helèn o kommit fram till några ytterligare funderingar haha

* Är det bra när man vaknar med fetblåmärket på höften?
* Tror ni det är okej med killen över mej att jag råkade gå upp till hans våning o trodde hans dörr va min o försökte låsa upp den vid tre-fyra tiden på natten?
* Är det bra att man inte kan gå o handla längre utan att stöta på nån "kändis"?
* Kommer man mötas av the evil eye i skolan imorron? Den som lever får se hahaha
* Hur faan fick jag blodfläckar på min vita fina skjorta?
138856-375
Dagens Statement

* Teg is the shit from now on  Mouhahahaha

Nu ska jag löka lite o ikväll blir det bio med brudarna!

Jag vill bara avsluta med ett: Då får jag be om ursäkt...Jag är så Duuuum! Hahahaha

So long.

So long!

Kommentarer
Postat av: Helén

ja shit. vad hände igår igentligen?? galet.
men lätt att vi kommer bli köttade imorgon av vissa människor och deras blickar...hm...
ja...hej hej killen

2007-02-25 @ 15:08:11
Postat av: Tess

Hahahahaha, jaaa vem faan vet va som hände?
Mmm, har också en svag känsla av det. Men ack så självförtjänt. Får nog skylla oss lite själva där va? haha
Meeen faan va kuldet va ändå!
(Tyckte säkert min granne med när ja försökte låsa upp hans dörr tre på morron hahahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback