vad händer?

Njae, kan inte påstå att jag vaknade imorse utan sjukvibbar. Vaknade istället med en svullen hals o en ömmande mage..Men jag har dragit i mej några esberitox som låg i badrumsskåpet o samla damm, samt en stor kopp detoxte med honung med eucalyptussmak! Så nu mår jag lite bättre. Snälla snälla, låt mej inte bli sjuk nu!
Dessutom har det snöat en massa ute o är -18 grader...Tycker vi det är kul? Nej för det gör vi inte. Inga mer utomhus promenader än vad som är tvunget idag säger jag.
Ska strax kila iväg till Jen o pluga lite!

So long gott folk.

PS Ge mej sommar eller åtminstone en utlandsresa, o gärna denna söta klänning att lalla runt i i den sköna sommarhettan!
138856-275

Kommentarer
Postat av: Camilla

Krya på dig!

Postat av: charisma

fin klänning. lite för lång. men det är inget en symaskin inte kan ordna. och krya på dig gumman:) kisses CC

2007-02-06 @ 14:29:18
URL: http://charismasshowroom.blogg.se
Postat av: anne

klänningen var verkligen söt, men håller med den skulle vart liite kortare:)

2007-02-06 @ 15:55:44
URL: http://www.annesundkvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback