Ta bort era fula små trynen så jag slipper se er.

Finns INGET jag är mer less på just nu är dessa schlagerfjantar. Orka hylla melodifestivalen? Ehh neej, ta bort skiten säger jag! O låt mej slippa se deras fula trynen på varenda löpsedel. 3 words: Couldn`t care less.
Påminn mej igen om varför jag betalar en satans TVlicens på 2000/år när det inte finns ett skit att se på kanalerna mer än sånt som jag aldrig i helvetet skulle få för mej att titta på om jag inte blev tvingad.

138856-383
Huvva

Ciao.

Dagens humör: Bara så jäkla trött, less o matt.

Kommentarer
Postat av: Helén

oj oj, lite aggro idag?

2007-02-27 @ 18:00:20
Postat av: Tess

Jamen va faan, vart man än kollar så är de där schlagerasen med sina fula trynen o tror att man bryr sej om vad de har att säga om deras risiga låtar o patetiska liv. (dessutom är jag på ett förjävla jobbigt humör.. haha)

Postat av: Sara

Ja! Schlagermusik borde förbjudas!

2007-02-27 @ 20:04:53
URL: http://saraelize.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback