Slapplördag

Vet inte vad det är med mej, men idag är jag bara så trött i både kroppen o huvudet. Vill bara slappa o sova o ligga o ha det skönt i soffan! Men det har som tur va inte hindrat mej från att plugga hela förmiddagen samt en timme efter lunch tillsammans med de andra brudarna.
Är just hemkommen från en minipromenad o en sväng till affärn med Linda o Helèn. Nu ska jag slappa ett tag, tror jag behöver det!
138856-272
Jag är inte ens sugen på att festa, det ni!

Om man skulle ta o ta hem nån film kanske? Nån som har nåt tips på en bra ny film kanske? Hmm, får fundera lite!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Helén

hahah du är visst sugen!!! det vet jag!

2007-02-17 @ 17:52:20
Postat av: Tess

Meen faan då, Helèn kom inte här o få plantera ideèr i min hjärna hahaha...Jaaa, hur kommer kvällen sluta, det kan man undra?

Postat av: Estelle

haha vilken bild!

2007-02-17 @ 22:26:01
URL: http://estelles.blogg.se
Postat av: Alexandra

hihi nice unge :P

2007-02-18 @ 10:58:17
URL: http://aliza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback