Se upp för dårarna

Kom just hem från skolan.
Har haft föreläsning sen halv nio imorse om en massa saker, bla överträning o ryggont o sånt. Påbörjade ju Medicins vetenskap kursen nu. Så jäkla mkt information idag haah, o jag tog inte ens in hälften av det. Var bara så himla trött! Dessutom satt jag o Helèn mest o fnissa åt en massa sjuka grejer  hahaha

Var ju på bio igår med o såg "Se upp för dårarna". Den var ganska söt, men inget spektakulärt direkt.  (hade sett de flesta andra som verka bra o gick nu, så det fick bli den) Handlar om två tjejer som blir vänner när de ska söka in till polishögskolan. Riktigt risiga skådisar endel tyckte jag, särskilt tjejen som spelade Yasmin. Men men det var trevligt i alla fall, o SÅ gott med popcorn! (Som jag för övrigt började med att hälla ut hälften av på golvet, haha bra där)
138856-378
Neej, nu ska jag fortsätta försöka övertala mej själv att jag orkar gå till affären o köpa lite mjölk, eftersom jag tack vare baksmällan drack upp den sista igår!

Later.

Kommentarer
Postat av: Helén

vi bjuder på den. tror dock att raden fraför oss va lite lätt trötta på oss..får bättra oss tills imorgon haha.

2007-02-26 @ 16:18:37
Postat av: Tess

Hahahaq jaaa, kan nog va så! Japp, kommer vi säkert göra haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback