Saknad

Jag saknar min helfigursspegel! Varför va den tvungen att ramla ner i golvet bara sådär? Faan då.

Har just kollat på queer as folk. Ojoj, mycket tjat från mej om det hahaha. Men i alla fall, hur svårt är det inte att inte kolla när man har en halv osedd sesong på datorn, men inte får titta för man måste läsa fysiologi. Lifes a bitch.
138856-346
Brian: Just give me one valid reason why any queer in his right mind would want to bring a kid into this world.
Michael: Hm...
Brian: Can't think of one, can you?
Michael: Wait a minute...hold on...to piss off straight people. (Episode: 303)

Men okej okej, nu ska jag ta tag i böckerna en stund. Så jag hinner få nåt gjort innan pumpen ikväll! Sen efter pumpen ska jag få se ett program till lovar jag mej själv, man måste ha raster också! (Om man nu kan kalla det rast, när man inte ens har börjat läsa..snarare kanske man måste börja nån gång) haha

So long folket.

Dagens sköna pluggmusik: Ani DiFranco

Kommentarer
Postat av: Helén

jag kallar det förberedelsetid! man måste förbereda sig lite innan pluggandet och ta det lugn ett tag...hm..oj skulle jag ha börjat plugga för tio minuter sen?? ajdå, fastnade framför en artikel med Jensa! haha

2007-02-19 @ 15:10:31
Postat av: Helén

med bilder vill jag tilläga haha

2007-02-19 @ 15:10:45
Postat av: Tess

Hahaha, du är galen!
Faan ta motorikkapitelt vill jag tillägga på den. Har inteens svaren på frågorna, fattar inte riktigt hur vi har svarat. Stabilt. Och roligt framför allt. Ska tilläggas.
Faan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback