Pluggfredag!

Idag är vi "lediga" från skolan, vilket alltså innebär självstudier. Ska snart gå bort till GangsterJen o plugga lite med de andra chicksen! Se om vi får nåt gjort, men det hoppas jag verkligen!! nIdag är dagen med stort D då vi ska lära oss allt om mhjärta o njurar, Oh yeah!
138856-327
Är osäker på vad jag tycker om denna utstyrsel..Vad säger ni, vem bär upp den bäst? Simpson eller Lopez?
Halv två blir det pump! Men nu ska jga få på mej lite kläder o kila bort till Jen!

So long ladies! (and men)

PS Jag vill feeeesta eller göra nåt annat kul o galet! Men får jag det? Neej, för jag måste plugga till tentan denna helg! Hoppas ni har några roliga planer för kvällen i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback