Mör i kroppen..men på ett skönt sätt.

Japp var iväg o körde Pump förut. Skönt att träna efter en sån här svullo-sunk-helg! Haha, har bara ätit en massa skit o slöat.Inget fel i det, såna helger får man ha (o behöver man) ibland, men alltid skönt att hitta tillbaka till rutinerna sen på måndan.
Linda, den ängeln, låna ut sin receptbelagda hostmedicin åt mej, så hostan känns redan bättre, hoppas på att kunna sova lite i natt (trots en väldigt tom säng hahaha).

Better bodies har endel snygga träningskläder tycker jag. Men jag lovar, inga fler klädköp denna månad! (Way too much clothes redan denna månad). Inte heller möjligt att spendera mina sista 300 på kläder hahaha. Måste faan äta med. Som man bäddar får man ligga.
138856-304138856-303
Better bodies

Tro det eller ej, men nu ska jag lägga mej i sängen o kolla igenom sidorna tills imorron. Eller, ja, i alla fall så många jag hinner innan jag somnar, är ju så sjukt trött (Trots den slöa helgen!?)

So long o go natt på er.

Kommentarer
Postat av: Elin

Åhh tack så mkt sötis :)

Postat av: Emilia

Finns det nåt skönare än känslan efter ett träningspass? :) Så nöjd man är med sig själv då. Hihi!

2007-02-13 @ 13:53:26
URL: http://lekmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback