Måndagen efter den slappaste helgen på länge

Jaaa, så va det måndag igen då. Helgen har gått lika fort som alltid. (Sorry att det varit lite lätt dåligt med updates också haha) Fest fredag o lördag o båda kvällarna va jättekul o lyckade. Jag, Jen, Helèn, Sandra, Linda o Gustav på fredans förferra o jag Helèn, Maria o Maja på lördan. Ja det va kul...
138856-302
Bild från i fredas, allas humör va på topp, även om som jag skrev i lördags det slutade lite olik för oss, men för mej var det i alla fall en jäklans kul kväll!
138856-300138856-299
Hahaha, klängapan Tess myser lite med Helèn hahah. Maria o Maja ville inte va längst fram på kortet så de tryckte upp mitt fejs i kameran istället, ja det är ju härligt hahaha

Nå´gon träning har det inte blivit under helgen men det tror jag min kropp bara tyckte  va skönt, fick vila upp sej lite...eller nåt. Har ju ändå blivit en massa dans o annat haha
Igår var för övrigt den slöaste dagen på lääänge. Tog sej upp vid ett för lite frukost, några timmar senare ner yill affären o handla lite middag, sen hem till sängen igen hahaha Härligt härligt, ibland måste man få ha en sån helg med!

Ska iväg på pump ikväll i alla fall!
Later people

Kommentarer
Postat av: Helén

haha klängtessan! haha
men fy vilka givna kvällar trots allt...

2007-02-12 @ 18:29:12
Postat av: Elin

Hi hi ser ut som ni trivs ritkigt bra allihopa :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback