Lunch kanske?

Jaa, pluggar hemma idag. Det går väl sådär. Blablabla, vad jag tjatar om min fysiologi. Lagom kul att läsa om. Men tyvärr har jag inget särskilt kul o spännande i mitt liv just nu mer än det o Queer as folk haha! (O gymmet då så klart!)
Men på fredag är det i alla fall feeest!
Kanske skulle ta lunch nu då..hmm...ja vi får se. Ligger ändå mest o funderar över att jag ska hem en sväng på påsk o vart man ska gå ut då o grejer, haha. Jaa, tur man planerar i tid liksom. Har man inget bättre för sej så..
138856-351
Tycker den här toppen från Topshop är jättesöt, men jag är lite lätt less på Randigt nu, så en annan färg hade passat mej bätte!

Nu ska jag kanske göra nåt vettigt, vi får se.

So long people


Dagens fråga: Måste allt heta samma sak? Skulle det gå bra om jag svarar hjärtat, glykogen eller aldosteron på alla frågor på tentan tro? Nån fråga måste det ju passa in på i alla fall tycker man.


Kommentarer
Postat av: Helén

Lunch behöver alla! sen kanske man tar lunch lite för länge...hm...det vet man aldrig haha

2007-02-20 @ 13:32:02
Postat av: Petra

Haha ja vad fan är det för fel liksom...ALLT heter samma sak, hur jäkla lätt är det att lära sig då..omöjligt!!Ser en omtenta i fysiologi i framtiden...

Postat av: Anonym

vilken söt top, återigen har topshop chockat mig, borde besöka affären oftare tror jag :)

2007-02-20 @ 18:35:03
URL: http://moser.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback