Lite skön sömn tack.

Jaaa, jag sov ju då inte särskilt mycket bättre under natten...Somna till slut vid tresnåret men vakna vid sex o hosta som en galning, så då fick jag gå up o ta lite av den nyinköpta hostmedicinen! Somnade om en timme där igen innan jag skulle upp i alla fall, s det var skönt. Men jag är rätt trött nu o hoppas på lite skön sömn i natt..

Har vart i skolan fram till lunch o haft föreläsning om hjärta o cirkulation. Det var intressant, men jag var aningen raslöso det kändes lite lätt jobbigt att sitta på en föreläsning o hosta hela tiden. Hoppas de andra inte blev allt för störda av det!

Nu ska jag, Jen, Helèn o Lindus (22år idag!) åka ner en sväng på stan o göra lite shopping. Måste köpa vin till helgen o hoppas även hitta ett par snygga svarta stuprör o kanske ån topp..Jaa, vi får se hur det går, tiden får utvisa hahaha

So long you all

138856-287
PS en här jackan från Ellos är himla söt!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tackar :) Grattis själv då! Och att du redan tränar & äter sunt är ju inte dåligt ;)

Ja, jackan var minst sagt söt :)

Postat av: Jess

ja den var jättesöt!

2007-02-08 @ 14:03:43
URL: http://jessjess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback