Lite fika är aldrig fel..

Jaha, just hemkommen från Lindus, Var ju där på födelsedagsfika! Kläddkaka o glass, SÅ gott! O imorron blir det firing igen, med utgång o presenter o grejer, blir grejt!
Jaa, man kanske ska satsa på klänningen imorron då..Det är ju så roligt med nåt nytt ibland!

För övrigt har jag varit väldigt duktig idag o rakat benen (vilket är blnd det tråkigaste man kan göra o tar evigheter!) o skar mej bara en gång, men det bara forsade blod, som vanligt! Vad är det med blodflödet när man skär sej ytligt alltså, samma visa varje gång, man lär sej visst aldrig!
138856-291138856-290
Här är jeansen med som jag köpte. Kassaste bildkvaliten men det får ni leva med kära vänner! Nåt mer ni får leva med är mina heta poser, för de bjuder jag på hahahaha

Neej, om man skulle ta o kolla klart på prison break kanske. Varför plugga idag när man kan göra det nån annan dag. Urs, jag måste va bland den slöaste o mest omotiverade (o fattigaste med för den delen) personen just nu! hahaha

So long folks.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi gillar dina poser tessan! hahaha.

2007-02-08 @ 21:16:07
Postat av: Tess

Jaaa, jag vet ju det, hahahaha. Liiite lätt avis på mina poser, jag vet haha

Postat av: kim

Kan du berätta mer om magaluf? :D

2007-02-08 @ 22:02:29
URL: http://kkim.blogg.se
Postat av: Madeleine

jasså? Det måste jag kolla upp!

2007-02-08 @ 22:05:29
URL: http://www.lalein.blogg.se
Postat av: Jennie

snygga skor

2007-02-09 @ 14:34:17
URL: http://unreal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback