Jaja, jag är kanske i lataste laget..

Åhh, satt o skrev ihop ett inlägg förut, men vårt internet är psyk så "denna sida kan inte visas" kom upp o borta var mitt inlägg haha, alltid lika kul.
Kom iväg till affären tillslut, så nu har jag i alla fall mjölk, samt ingedienser til dagens middag, om jag nu orkar ta tag i mej själv o laga i ordning den nån gång hahaha

Borde städa o dska o vika gårdagens tvätt. Men jag hade ett nytt Greys avsnitt som väntade på mej så jag var liksom tvungen at prioritera, ni kan ju gissa vad jag prioriterade haha
138856-379

Ikväll är det pump med Helèn o Jen som gäller. Vill inte veta hur jobbigt det kommer bli efter vår vilda o inte helt sunda helg...huvva! men men som man bäddar får man ligga har jag hört!

So long folks.

Dagens bästa: Vårt "rollbyte" i Järngänget. Toffelplatserna har fortfarande kvar sina ägare, men i övrigt har det skett en lite cirkulation på roller, and i liiike it! Mouhahahaha
138856-380

Kommentarer
Postat av: jen

jag gillar det inte, vill ha tillbaka min roll!

2007-02-26 @ 18:44:24
Postat av: Helen

du kommer inte få tillbaka den jen. mouhahaha
har sagt det förr och säger det igen...du har väckt den björn som sover. mouahha

2007-02-26 @ 19:04:25
Postat av: Helen

du kommer inte få tillbaka den jen. mouhahaha
har sagt det förr och säger det igen...du har väckt den björn som sover. mouahha

2007-02-26 @ 19:04:29
Postat av: Regina

jag tror inte det är ditt internet.. jag tror det är bloggen, det har varit så för mig hela dagen..

Postat av: Helén

psykblogg

2007-02-26 @ 20:49:53
Postat av: Tess

Hahaha, synd Jen, men rollen är all yours! Jag tänker då inte ta tillbaka den!
Haha, dessutom håller jag med Helèn. Björnen är vaken hahahaha

2007-02-26 @ 20:51:18
URL: http://teresealex.blogg.se
Postat av: Mariia

Blev tokig på bloggen igår, riktigt trist när det inte vill fungera som man själv vill!

2007-02-27 @ 12:33:24
URL: http://mariiamiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback