Inte i form..

Kom just hem från gymmet, Pump. Urs, jag är i en förjäkligt kass form efer helgens festande o latande. Huvva, inte kul alls, men som sagt, som man bäddar får man ligga! Urs, får faan bli lite lugnare ett tag fram över alltså. Inte så många två dagars lyder rådet till oss från mej, hahaha.
Men i helgen blir det fest på min födelsedag, eller ja på lördag (fyller ju på söndag). Så då räknar jag med att ni följer med ut chicks, ni som brukar va med!!

Neej, nu ska jag hoppa in i duschen o sen gå o lägga mej rätt snart, är helt slut i huvudet o kroppen!

Adios!

Dagens smånervösa: Besöket på VC imorron. Aldrig kul att gå till doktorn..huvva.

Kommentarer
Postat av: Helén

jag ska inte med ut ihelgen tess...glömde säga det men jag ska va lite tofflig med mig själv och va hemma med....en på chips! MOUAHAH

2007-02-26 @ 21:39:15
Postat av: Tess

Vänta nu...Neeej för det tror jag inte. Du ska med om jag så ska släpa med dej haha. Vilket jag definitivt inte tror blir nödvändigt...hahahaha (Jag säger bara, tänk på motorbåten o vattenscotern! Vet aldrig var o hur de kan dyka upp mouhahaha)

Postat av: jen

lätt att vi följer med ut, vad ska vi annars göra liksom ;) haha vi gör ju tydligen inget annat än gå ut nu förtiden

2007-02-26 @ 22:17:47
Postat av: Sandra

Åh, jag borde också träna,, hehe :P

2007-02-27 @ 09:14:54
URL: http://superlativa.blogg.se
Postat av: J

Va får inte jag följa med *ler*

2007-02-27 @ 09:24:09
URL: http://starfield.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback