Ingen Mr. Lazy här inte

Kom hem från gymmet för ett tag sen. Kan säga att jag är helt slut i kroppen., Vilken dag hahah. Först skola hela förmiddan sen städa o tvätta hela eftermiddan o sen gymmet, 45 minuter pump (Alla låtar utom ben o stretch) och 55 minuter spinning (sånt kombinerat pass). Men jag vet inte riktigt va det var med min puls idag, under spinningen vägrade den att ta sig över 160! Jättekonstigt, men det är så ibland, kan va för att jag är lite sjuk kanske, jag vet inte! Jaja, nu ska jag hoppa i duschen o sen ta hand om all tvätt o städa, har en lååång kväll framför mej hahaha!

Later.

138856-285Ingen Mr. Lazy här inte! Hahaha

Kommentarer
Postat av: Jennie

tack, fast det såg lite konstigt ut på datorn, bättre irl :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback