Inga rosor här inte

Kom just hem från skolan! Hade föreläsning fram till lunch o efter lunch försökte vi göra arbetsgruppsfrågorna, men det gick väl sådär slltså.. hahaha, Men men vi försökte i alla fall!

O alla Hjärtans dag är det idag med! O kort hade jag fått från min snälla mormor med en slant o en trisslott i, oj vad glad jag blev (Vann för övrigt 50 kronor på den)! Om hon ändå visste vad lägligt det kom! Tack snälla mormor!

Annars har det inte hänt mycket denna dag! Hade ju gjort mej så fin idag med mascara o diadem o matchande kläder o allt, men inte stod det nån prins där med ett gäng rosor åt mej inte, hahaha. Får visst nöja mej ändå haha

Stepmuskel klockan fyra, så nu ska ja stoppa nåt i magen o byta kläder o sen ska vi singlar iväg till gymmet haha

So long folks.

Kommentarer
Postat av: Helén

jag kan försöka hitta nån blomma här ute i skogen åt dig terese! haha

2007-02-14 @ 17:15:44
Postat av: Tess

Hahaha! Ja det är ju tanken som räknas!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback