Händer inget här

Jaa, det händer inget särskilt här nuför tiden. Snart dags för lite helg igen tycker jag så det börjar hända lite grejer haha. Har varit en förjäkla dryg vecka det här.
Va på Stepmuskel idag i alla fall. Det var sådär, inte så jättebra elelr kul, men jag tog mj i alla fall iväg o gjorde nåt!
Imorron har vi ju skola till halv fem om schemat stämmer, vilket innebär att jag missar combat o core klockan fyra..Inte kul, men inget att göra åt saken liksom!
138856-386

Neej, nu ska jag göra nåt vettigt...Ehh neej kommer jag förmodligen inte..haha

So long folks.


Dagens givna: Helèns beundrare på aerobic dance hahaha


Kommentarer
Postat av: Helén

ursäkta mig men det va inte givet nånstanns!!!!! ta bort idioterna säger jag!

2007-02-28 @ 21:30:14
Postat av: Tess

Hahaha, men för jävla kul, haha, neeej sorry, inte kul alls, jag vet!

Postat av: Mariia

Usch skola till 17 låter inte skoj...här är man iaf ledig idag och imorgon..skönt:)

2007-03-01 @ 12:02:54
URL: http://mariiamiia.blogg.se
Postat av: Rory.

a till 17, ne vad jobbigt men snart blir det sommarlov :)

2007-03-03 @ 12:22:04
URL: http://rory.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback