God natt folket

Trött så trött är jag!
Har just kollat klart på det sista avsnittet av Queer as folk, sesong 3. Faan då, att det inte går att få tag på de andra sesongerna. Finns ju fem hela sesonger, men men jag får klara mej. Tänkte det va en bra idè att kolla klart idag så måste jag som plugga imorron, istället för att lalla bort tiden på serie-tittande!
138856-354

För övrigt så hade jag fått ett brev idag att det kommer några snubbar o ska kolla på lägenheten o reparera eventuella enklare fel. De kommer nån gång mellan halv åtta o fyra....okej, glöm att jag tänker gå upp tidigt bara för det. Kommer de så kommer de, men då får de faan ringa på, o leva med att jag öppnar i nattkläderna haha

Sleep tight folks.

Kommentarer
Postat av: Sandiebelle

Lätt att de får leva med det!!!! Fan inte går man upp för att klä på sig å släppa in dem.. Nono... Rock on =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback