Gårdagskvällens....

Ja här kommer Gårdagskvällens:

Bäste: Järngänget var samlat för utgång för första gången på hur länge som helst!
Dans: Ensamdansen var bara för given.
Klockrena: Canadian guy som fixa min jacka.
Tips: En öppnad öl kan enkelt smugglas in på bussen i en tumvante haha.
Borttappat: Frågan är snarare vad som inte tappades bort. Pengar o garderobsbricka, alltså allt jag hade med mej in. Tur att jag åtminstone hade klänningen kvar på kroppen haha
Sjuka: Anklagelserna om att Sandra skulle ha både min nummerbricka o pengar haha.
Mest Wasted: Ja det får nog bli jag själv det...
Pretty woman: Helèn så klart, hon kommer alltid att vara det!
Mest puckade: För jävla puckat för att ens nämnas här..
Mest underliga: Att järngänget körde ensamdans "all the way through"..
Nye shagqueen: Är det så att denna någon ska ta över titeln? haha
Lovers: H & M
Minneslucka: Ehh...hela kvällen? hahah

138856-373
Jaaa, skål på er då, snart ska det börja laddas för fest igen hahaha Snart dags att dra en liten återställare haha
Hoppas ni får en given lördagskväll!

So long.

Kommentarer
Postat av: Helén

hahhaa givet!!! klockrent

2007-02-24 @ 17:54:51
Postat av: Camilla

Tack för kommentar och jag önskar dig en trevlig kväll. Verkar som du är på G .. själv ska jag ta det väldigt lugnt. Ska bli nice!

Postat av: linda

ha så kul i kväll nu! kram

2007-02-24 @ 19:03:46
Postat av: Tess

Thanks mate, o detsamma till dej!

2007-02-24 @ 19:12:54
URL: http://teresealex.blogg.se
Postat av: Sandra

Haha, schyst tips ;)

2007-02-24 @ 20:18:02
URL: http://superlativa.blogg.se
Postat av: ninna81

Ha det underbart roligt ikväll och festa lite extra för mig som fick min fest inställd! =D

2007-02-24 @ 21:14:04
URL: http://ninna81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback