From this to that. Just like that.

Urs, jag har en sån där dryg dag när jag bara är allmänt less på det mesta...Hatar såna dagar, dessutom har jag inte haft nån på jag vet inte hur länge o det kom så plötsligt!
138856-252138856-250
Från att ha varit Miss sunshine till att bli Mr Grumble, över en natt, just like that. Jaja, så kan det vara. Borde ha insett att något va konstigt när jag grät till Greys anatomy igår, det säger endel haha..

Älskar Little Miss and Mr. Men, fatta tycke för dem när jag var på Bali för flera år sen o hitta så mysiga glas med dem på! Little miss Naughty är min favorit! haha (Gå in
här om du vill bekanta dej vidare med dessa söta små varelser!)

Ha en kul kväll!
ciao

Dagens låt: The Kooks - Naive

Kommentarer
Postat av: Rory.

hahah varje dag är en sån dag :)

2007-02-03 @ 18:03:48
Postat av: Rory.

hahah varje dag är en sån dag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback