Fram med damsugaren bara, här ska städas!

Jaha, då var dagen kommen när jag är tvungen att ta tag i min skrothög till Lägenhet o städa upp lite, var ju ett tag sen man såg golvet nu..hahaha..Drygt att att ta tag i det, men skönt när det väl är gjort. Ska även tvätta, vilken dag va? Kommer bli superkul.eller nåt. Men jag kommer känna mej duktig efteråt!

Annars har vi varit i skolan o haft resursforum hela förmiddagen, mycket givande måste jag säga! Så det känns bra! På väg hem från skolan kila jag in på apoteket o inhandlade di verse grejer mot förylning...Hostmedicis, Echinagard, halstabletter nässpray, u name it..haha, här ska det bekämpas förkylning..Har för övrigt ont i magen pga min uppkommande röda vecka (kan det komma mer olämpligt?) tror jag..Så lite panodil fick det bli med!

Bäst att fortsätta med maten!
Ha en skön dag gott folk!

Later!

PS. Hitta den här söta klänningen på Asos new arrivals... Man kan ju alltid drömma sej bort till varmare länder när man har -20 grader utanför dörren..
138856-282138856-281

Kommentarer
Postat av: Maria

Otroligt söt klänning! Nästan så att man vill klicka hem :)

Postat av: Melissa

Åhh vilken fin klänning det var!!!

2007-02-07 @ 14:52:32
URL: http://elofsson.blogg.se
Postat av: Malou

Den känningen är underbar :)

2007-02-07 @ 15:55:26
URL: http://maaalou.blogg.se
Postat av: kendall

hon har lyckats! skulle kanske kortat ner den nån centimeter till dock.

2007-02-07 @ 15:58:50
URL: http://charismasshowroom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback