Ensam hemma i soffan

Jag sitter här o tänker att det inte är rättvist att jag måste plugga till en jäkla tenta när alla andra får va ute o festa o har kul, haha. Men så är det ju! Jag har ju faktiskt festat rätt konstant på helgerna sen jag kom upp igen efter jul. Första vita helgen faktiskt, så det är ju bara bra egentligen, det vet jag. Ska sluta sura! Har just suttit o skrivit en miljon lappar (känns det som) bara, med frågor på kapitlet om arbetsfysiologi o metabolism, till oss imorron,som vi kan öva med. Men nu ska jag lägga mej o kolla på nya Greys som ja ladda hem idag i alla fall. För NU har jag varit SÅ duktig tycker jag! hahaha

Hoppas ni har en sjukt kul kväll allihop i alla fall!!

So long.
138856-333
Väldigt söt t-shirt från shopbop somjag gärna skulle vilja ha!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas att det har gått bra / går bra med pluggningen. inge skoj att vara hemma när andra festar...hua. Själv har man jobbat...

Postat av: Junitjej

Snygg t-shirt!!
En sådan skulle
jag också vilja ha!!

2007-02-18 @ 11:08:22
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback