En dag i ångestens tecken.

Kom just hem från pizzeran, va där med brudsen o snacka igenom gårdagskvällen. Frågan om när jag blev så f*ucking jäkla wasted kvarstår. Fy faan alltså.Ångest är verkligen ordet.
138856-370138856-369138856-368
Alla blev visst lite lätt wasted igår o det va i alla fall en jättekul kväll om man bortser från vissa episoder...
Neej, fy faan sluta älta är vad jag måste göra! Tacka vet jag järngänget, haha, ni lyckas då alltid muntra upp mej ni!
Nu ska ja lägga mej o löka lite i soffan.
138856-367
Fuck off.

Later

Dagens fråga: Varför har Helèn en stor lyxbåt i sin hamn när jag bara har en liten gammal jävla eka?

Kommentarer
Postat av: Helén

ja fy fan vilken given kväll ändå. även vissa saker. men det löser sig det vet du! vad gör det om hundra år liksom? haha

2007-02-24 @ 14:27:45
Postat av: Naddie

Så lite så :) Jag vet vad du talar om med "dagen-efter-ångest".. min wild nyårsafton gav mig ångest i nästintill 1 ½ vecka innan jag börja släppa det ;) men det försvinner tillslut, it always does...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback