Djup sömn

Tack Linda, du är en ängel som lånade ut din hostlmedicin till mej! Den hjälpte verkligen jättemycket!! Så i natt kunde jag sova, o jag sov så djuuuupt o vaknade inte en enda gång under natten! Men jag är fortfarande hur trött som helst, har ju endel sömnlösa nätter at ta igen by now! Hann för övrigt läsa ensida i fysiologiboken igår innan jag somnade, haha. Men jag behövde sömnen mer än jag behövde läsa tror jag.
I eftermiddag blir det spinning o core, alltid trevligt!
Har haft min svarta klänning idag i skolan, big step för mej som bara har skön-kläder till skolan annars, hahah, mend en är ju iofs skön så..hahah
138856-305
Men nu ska jag göra en smoothie innan jag ska läsa lite i vår underbara fysiologibok, yeeey!

So long folks.

Kommentarer
Postat av: Ally

Åh, smoothie lät gott!

Postat av: Anonym

Sköna kläder är bäst :)

2007-02-13 @ 18:33:49
Postat av: Rory.

Sköna kläder är bäst :)

2007-02-13 @ 18:34:03
URL: http://rory.blogg.se
Postat av: Debbie

Underbart att klä sig bekvämt till skolan. Man sitter ju så länge! ;)

2007-02-13 @ 18:53:32
URL: http://dendardebbie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback