Dagen som varit.

Jepp, kom hem från Pumpen för att tag sen o har lagat lite käk sen dess. Chilli con carne blev det! Yum! Gjorde med kidneybönor, stora vita bönor, köttfärs, paprika, purjo o en massa kryddor (som chilli o mexikansk blandning! Till det hade jag groddar o en halv avocado! O nu har jag matlåda till imorron med, bra för mej!
138856-259
Men nu ska jag lägga mej i sofan o kolla på Little miss sunshine som jag bara orkade se halva igår! Ska berätta hur den va sen om jag kommer ihåg!
Hoppas ni har en skön söndag!
Ciao

Kommentarer
Postat av: Fliickan

Åh vad gott och nyttigt det lät!

Postat av: Fliickan

Åh vad gott och nyttigt det lät!

2007-02-04 @ 21:47:19
URL: http://fliickans.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback