Ännu ett avsnitt..

Jaa, har ju då kollat på ännu ett avsnitt av Queer as folk. Men som jag skrev så hade jag ju lovat mej själv det! Haha. Pumpen gick jättebra o jag lade på både på ben o biceps! Biceps, kan ni fatta det? Riktigt nöjd är jag o det gick hur bra som helst! (Men det var en ganska lätt låt, men ändå, i did it!)

Tror int jag orkar plugga nåt mer idag, får bli mera imorron!
138856-349138856-348
(Lite info om Pump, för den som känner lite "Lack of motivation" haha, förjäklans kul är det i alla fall, om det nu är någon som inte testat det. Bra, kul o effektiv träning!)

Adios amigos!

Dagens nya: Inte faan visst jag att Larsa hade gjort covers på Ani Difrancos låtar, haha, bra koll där!

Kommentarer
Postat av: Maria

Håller med,bodypump är riktigt skoj!

Postat av: Madeleine

åh jag måste verkligen börja träna...innan jag fyller 30.

2007-02-19 @ 23:12:20
URL: http://www.lalein.blogg.se
Postat av: Jennie

taack! :)

2007-02-19 @ 23:34:05
URL: http://unreal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback