Värmlandsskogarna nästa

Dagen D.
Om några timmar kommer jag sitta på bussen på väg mot Estokolmo. Sitta o trängas på en fullpackadbuss en fredagkväll är väl inte direkt det ultimata, men vad gör man inte för att ta sig hem på bästa billigast sätt? Flyg är inte direkt ett alternativ med den sköna studentekonomin jag står inne med.
Har betalat alla räkningar nu i alla fall, o jag är fan inte rik alltså.
image1298
Dagen har varit lugn annars. Fick sluta vid lunch eftersom det bara va typ 5 pers som hade tänkt stanna hela dan. Blev lyx på hög nivå på lunchen då jag, Jen o Helèn drog ett julbord på Universum, grymt gott o förjäkla trevligt.

Till nyår har vi lite lösa planer o det lutar åt Estokolmo, men tiden lär utvisa.
Även juldan är obestämd. Kil eller K-d, stora beslut. Lutar åt K-d men även där får väl tiden utvisa.

Ses snart Värmland
Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback