Tankar kring en grillad kyckling

Ibland kan det störa mej att bo ensam. Det är inte ofta, men vid vissa tillfällen önskar jag att det var någon mer här. Ett av dessa sällsynta tillfällen är när jag äter grillad kyckling.
Det finns som ett lyckoben i en kyckling ni vet. Men man måste vara två för att dra det. Man drar det i två bitar o den som får den längsta biten får önska sig nåt. Undra om det gäller även om man är ensam, om man får önska sig något i vilket fall då?
image1245
En sak vi kom fram till på väg hem från affären idag var annars att vi gärna skulle ha någon man kunde ringa till o säga: "Nu är jag på väg från gymmet, maten ska vara klar om tio." Det hade varit riktigt fint.

Annars har dagen varit grå o regning som få, men det har intepåverkat mig nämnvärt.
Pump med Jen o Helèn idag o sen en vända på löpbandet. Nya pumppasset är riktigt trist känns det som. Fick bara höra de 5 första låtarna. Men vi får väl se, det kanske kommer växa. Sen beror det nog på att jag är allmänt less på pump just nu.
image1246
Adios.

Dagens låt: Bright Eyes - A New Arrangement

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback