No more Whining

Nöjd med kvällens insats.
Det har blivit både städa, tvätta, diska, torka golv, skriva lista inför hemfärd samt plocka iordning på alla räkningar. Men har även hunnit att spatsera en vända i mörkret för intag av lite frisk luft, samt en kortvisit av brudarna på 310 och 308.  Fan, det låter verkligen som jag har haft en förjävla kul kväll. Aja, innehållsrik har den varit i alla fall.
Har även funderat över vad jag önskar mig i julklapp, men som vanligt inte kommit fram till något vettigt.
Men nu väntar fan sängen på mig. Hoppas på betydligt mer sömn än gårdagen, då jag fick cirkus en timmessömn av Mr Blund.
image1296
God Natt Folket.

PS Lycka till imorron Jen o Helèn, kommer gå galant!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: Tack så jättemycket! God Jul på dig med :) Hoppas allt är bra med dig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback