Mer än less

Fy fan vad less man kan vara på en uppgift.
Den här jävla hemtentan tar knäcken på mej o jag måste bara få spy lite galla över den o alla de jävla dumt formulerade frågorna.
image1293
Har skrivit o skrivit o nu har jag ingen kollpå vad jag skrivit längre. Kommer få läsa rakt av pappret imorron, för någon tid till att förbereda redovisningen har man inte direkt. Jo de som har på torsdag då, men själv sitter man i skiten o har imorron. Men med den nya principen jag har att försöka grabba tag i det positiva i sura situationer så är jag glad att jag inte har direkt på morron utan efter lunch iaf.

Tur inte Helèn är här hon skulle bli galen på mina frenetiskt skakande ben som en annan gammal pundare. Dessutom kan jag säga hej då till mina naglar som rök under gårdagen.

Snart jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback