Lazy sundays turn to mondays to soon

Som en vis människa uttryckte det en gång.

Dagens har varit lugn o spenderades först borta på 310 innan vi drog vidare till Mariehem för lite snack, film o bakiskäk. Såg en film "Dead silence" tror jag den hette, o fan va obehaglig den var. Såg nog 30 % av filmen, resten satt jag med en kudde för ansiktet. Vilken mes man är.
image1267
Har diskuterat gårdagen o dimman har klarnat lite när vi tillsammasn rett ut vad vi minns. En sak vi lärt oss är att när man får ett glas vatten av bartendern istället för den bärs man beställt kan det vara dags att inse att man nog inte behöver späda på fyllan mer.
Eller så kan man helt enkelt ge visakortet till en max en aning nyktrare Tess så kan hon gå bort till nästa bar o beställa. Det handlar om listighet o samarbete.
En för alla, alla för en.
image1268
Tittut i skogen Helèn!

Nej nu är det en dusch o sen få lite skön sömn innan morgonen gryr.

God natt.

Dagens dryga: Upptäckten att Helèn än en gång tappat sitt visa kort. Vi hoppas det går att återfå på Corona under morgondagen.
Helgens otippade: Att jag hade sån koll på läget.
Helgens line: "Det är lungt, behöver inte leg, jag känner ju er." (Eventuellt dags att sluta hänga på corona när vakterna säger så.)

Kommentarer
Postat av: Helén

får jag fråga hur jag lyckades bli sådär röd i ansiktet?

Postat av: Tess

hahaha, jaa du den som det visste?

2007-12-10 @ 00:01:49
URL: http://teresealex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback