Jen: "Jag ser direkt att han o jag har olika värderingar. Titta på honom liksom"

Jag läste något som fångade mig idag:
"Kanske är det just detta som är nostalgins kärna: inte att vi längtar tillbaka till hur det faktiskt var, utan att vi längtar tillbaka till föreställningen om hur det skulle bli."

Dagen har varit lång men innehållsrik. Seminarie hela dagen o sen lite käk på Illy med brudarna, trevligt trevligt. Där diskuterades som vanligt en massa sjuka saker, allt från att jag är renrasig till otrevliga möten i det farliga microrummet.
image1272
Jag o Helèn har funderingar på ett par bärs ikväll, tiden får utvisa om det blir så. Vi håller det öppet.
Ledig imorron.

Adios.

Dagens människokännare: Jen, som tror hon kan utläsa en persons hela personlihet bara av att titta på personen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback