Its All About Karma

Mycket snack om Karma på sista tiden.
Borde veta bättre än att lägga av sådana kommentarer man ibland har en tendens att göra. What goes around comes around. O vem fan vet vad som händer sen, kan inte skada att jobba lite på sin karma.

Med denna tanke i bakhuvudet fick jag dagen till ära med mej Helèn o bli blodgivare. Så vi fick ge lite blod idag som de ska gör tester på o se om vi är kvalificerade. Började bra för min del med fint blodtryck, puls o fina blodkärl, så det bådar ju gott i alla fall.
image1248
Övriga funderingar o diskussioner under eftermiddagen har kretsat kring:
* Snubben på UB. Vem är du o varför känner vi igen dig?
* Min sjuka dröm inatt, vad betyder den egentligen?
* "Säkerhetsligg" som de snacka om i Christer i P3 idag, o vad begreppet innebär för oss.
* Rehabfesten o hur opepp vi är på den.

Så kan det vara en torsdag som denna.
Fredagen är nära o vi jublar.

Nu: Läsa inför morrondan.
Senare: Spinning o core.

So long peeps.

Kvällens låt: Ben Harper - Diamonds On The Inside
Dagens klantiga: Jag lånar Helèns laddare men lämnar mobilen hos Jenny. Hur tänkte jag då?

Kommentarer
Postat av: jen

roligt att skoja lite med mobilen, eventuellt så kanske du skulle kunna ladda den genom näsan?

2007-12-06 @ 19:49:38
Postat av: Tess

Ja, kanske?
Kanske var det så jag tänkte.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback